Spontanmåndagen

I måndags kväll kom vi på iden att försöka va lite spontana. Så det blev både besök på hai och bio! 
Det kan ju va så att det inte blir så lätt att göra det inom det närmsta. 
Men vi hade supermysigt, vi åt så vi i stort sett somnade vid bordet av matkoman. 
Sen ville jag ändå ha nått gott till bion så det blev en påse bilar! 
Vi såg filmen interstellar som vi båda tyckte va riktigt bra! Anse hade dock superlåga förväntningar eftersom han tyckte trailern verkade b. Jag blev överraskad över att den var lite flummigare än jag väntat mig, men det gjorde mig inte sådär jättemkt som tur var! 

Idag blir det städdag ute i huset... Ser jag fram emot nått enormt ju. 
Flyttstäd kan va nått av det värsta som finns. Men vi ska packa lite varm choklad/kaffe och mackor så kanske det känns lite roligare. Och lite bra musik. Då går det väl kanske... 
Blä.... 


Här är Bullen o jag vecka 37 från i måndags kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0