Tidsfördriv

Nästan två veckor hemma och nu börjar jag försöka komma på bra tidsfördriv när alla flyttlådor är uppackade. 
Tyvärr är folk som bekant ofta upptagna så jag får ibland försöka roa mig själv. 
Tvn är ju alltid bra tidsfördriv men man får ju inte ur nått av det direkt... Jag älskar listor och det är ju faktiskt ett bra sätt att fördriva tid på. 
Jag har kommit på en hel del att skriva på denna tidsfördrivslista, men har ni några bra idéer på lur så bring it! 
Det måste dock vara billiga eller helt gratis gärna

Här är min tidsfördrivslista

Sy
-fodral amningskudde
-påslakan

Låna böcker & tidningar att läsa

Packa bb-väska 

Baka

Göra Matlådor

Måla/rita
Promenader 
Planera matschema 

Pyssla
-ej reklamskylt med magnet 
-bodys från babyshower på vägg eller i ram
-hitta/välja foto till babyrum

Ansiktsmasker
Hårinpackningar
Pedikyr/manikyr 

Gravidyoga
Andningsövningar 

Fotografera 

Amningsmode idéer kollage


Och en sådant här litet gulligt babynest sydde jag igår! Blev över förväntan, kommer nog funka super i barnvagnen, soffan och sängen! Sydde en amningskudde också fast har kvar fodral att sy.
Åh! Får kanske åka till stoff o stil och hitta roligt tyg att sy i...! 


Kommentarer
Postat av: Mia

Så händig du är! Vet jag vad jag ska önska mig av dig i framtiden :-)

2014-11-12 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0