Nu håller vi tummarna

En ny bil och en ny Apple remote så är fredagen räddad. 
Bilen pajade ju som bekant förra veckan och det gjorde fjärrkontrollen till vår Apple tv också när anse bestämde sig för att spilla mjölk på den. 
Men nu sitter vi här och trycker hamburgare för andra gången denna veckan, tittar äntligen på tv (vi har ju bara tv genom Apple tv här på landet) och på uppfarten står vår nya bil. 
Känns gött. 
Och jag tänkte försöka njuta lite av detta fram till saker börjar skita sig lite igen. 



Jajjemen där har vi vår pärla. En blå Ford focus kombi. Jag gillar den mer ön jag trott faktiskt! 
Och jag tänker kalla den för pärla fram tills den går sönder, vilket med vår tur borde vara i morgon eftermiddag! 
Och här får ni en bild på mig som Björne i Björnes magasin. 
Eller som anse sa, en psykpatient som rökt inomhus i hela sitt liv. 
Precis den looken i was going for



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0