Vecka 33

Nu känns det det som om veckorna flyger förbi. 
Eftersom vi inte fått mer än ett ultraljud bestämde vi oss för att bekosta ett själva. Dels för att det är roligt att få se lilla skrutten igen men även för att se så allt fortfarande ser bra ut. 
Allt gick fint och allt såg bra ut! Ingen stor unge, men fort inom det "normala" sa barnmorskan. Kändes kul och skönt att se den lilla igen och vi fick lite bilder med oss hem! Dock inte några enormt bra bilder, men en 3D med handen mitt i nyllet fick vi. 
Det är så overkligt men verkligt på en och samma gång... 
Känner mig konstigt lugn med allt och samtidigt ibland nervös. 
Ungen ska ju ut också! 

Hur som helst. Det går nog bra och annars får det väl gå som det går. 
Har en bra känsla iaf! 

Sitter och trycker i mig McDonalds. Brukar alltid sluta såhär när anse inte är hemma. Det är aldrig särskilt kul att laga mat till sig själv. Om det inte är en efterrätt! Vilket är något jag ska göra... Snart. Det krävs bara lite mer ansträngning och lite mer tid att ta sig upp ur soffan nuförtiden... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0