Normalt folk

Satt på föräldragruppen och pratade rutiner. En av föräldrarna har en bebis som sover heeeeela natten. ALLA andra blev avundsjuka. Och där satt jag med en unge som numera vaknar varannan timme om nätterna (och har gjort det den senaste MÅNADEN) och tänker va fan.... 
Men sen är jag studsboll i vanliga fall och nu när jag vaknar varannan timme för att vida vill ha mat så är jag nog bara nere på en normal människas energi. 
Tur man är studsboll. 

Fast jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte längtar efter fyra timmars sammanhängande sömn. Ibland märker man att man är lite huggig. Mot anse mest. Fast med all rätt med tanke på hur mina nätter är. 
Anse är dock väldigt stöttande och förstående och säger ofta att han är imponerad av mig. 
Jag med älskling. Jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0