Datornörd sökes

Hur galen är det ok att bli när ens dator inte vill starta?
När den inte ens laddar batterierna!?
Får man slänga den i väggen? Gäller försäkringen då eller!?

Så... nu söker jag någon datorkunnig för att ställa någon form av diagnos på min förbannade dator.
Jag kommer förlora mitt förstånd om allt jag har där försvinner.
Varför tänker man inte lite längre (läs: en extern hårddisk) INNAN sånt här inträffar!
Jag är korkad och får skylla mig själv...

Nu tänker jag lugna ner mig ett par ton.
Och sedan återgå till det @#%¤&/ tentapluggandet... (vilket absolut inte är det roligaste jag kan tänka mig att göra idag)
Idag är helt enkelt INTE min favoritdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0