En eftermiddag i Stochkolm

Så visades jag runt i Stockholm. Gamla stan, slussen, hötorget.
Ner i Saluhallen på Hötorget, och käkade lammkorv.
Jag kan omöjligt beskriva min kärlek för dessa söta, vita och framför allt goda djuren.
Kött är gött.

Anse fick en fågelbajs i håret. Jag tyckte han blev onödigt upprörd över detta. Det var ju skitkul tyckte jag, och det missade nog ingen på Hötorget. Dessutom var det nog mer fågelkiss än fågelbajs, eller så hade fågeln rännskita. Fast vad vet jag. Jag kanske ger sken av det, men jag är faktiskt ingen expert på fågelavföring.

Nu väntar Vampire Lounge och Bröderna Olsson.
Yeah!

Fortsättning följer... förutsatt att kvällen överlevs.

Och ja just det. Anse hittade ett par skateskor. Han "bara måste ha dom!!!" förklarade han. Han fick gåshud och ja tror han kissade på sig lite också. Men jag förstår honom, helt och hållet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0