En svensk, en tysk och en bellman.

Min underbara fantastiska Filiz hälsade på över en natt på väg hem till Tyskland!
Jag ärade henne med att hämtade upp henne på centralen i min röda pansarvagn (och schvinschnygga brillor a la John Lennon style), så hon fick åka vrålåk hela vägen genom stan!
Det blev en kväll fylld med drinkar och skitsnack. Precis som en bra tisdag ska vara.
Är inte lika kaxig idag... tåtalli wörth it.
Efter att idag ha traskat runt i stan blev det dags att alldeles för tidigt säga hej då för denna gång. Jag och min hane ska åka ner dit i höst och dricka öl med henne och hennes hane. Och alla andra fantastiska människor jag fått träffa där!

Idag fick jag även inviga nya picknickfilten på stranden. Dock utan picknick. Så det räknas nog inte riktigt egentligen. Den coolast i världen - zebrarandig, från Ica Maxi! whoa! Ica maxi is da shit ibland.

Nu ska jag jaga spindeln som sprang förbi bakom min nacka i soffan.










"I have got the pussy, I make the rules." /Filiz Rude, 2011 08 02

...word.

Kommentarer
Postat av: Filiz

det var så helt underbart att träffas igen! tycker om det blir jättekul om ni kommer till HH! salsa on tills next time! big love från Hamburg!

2011-08-04 @ 19:28:23
URL: http://goingabroadinlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0