Fyndat?

Det dumma med lediga dagar är att man blir hysteriskt sugen på att spendera pengar.
På allt möjligt.
Oftast inte på de nödvändiga sakerna då heller.
Men idag lyckades jag faktiskt göra mig själv liiiite stoltare.

Servetter, handdukar, orkide, silverfat, emo-duva, tre böcker och en pipmojäng = 145:- waddafackliksom!
Både jag och plånboken är nöjda.

Såg dock en kudde som jag tänkte kidnappa... jag lät bli.
Här får ni både kudden, silverfatet och pip-mojängen på bild.
Finns det någon där ute som vet vad det är eller bara känner för att gissa vilt, go for it.
Emo-duvan ville inte va med på bild...




Kommentarer
Postat av: Freddy

Jag tror fortfarande det är en oljelampa...

2011-08-29 @ 19:56:04
Postat av: Anse

Håller med Freddy

2011-08-30 @ 21:24:00
Postat av: Areskoug

Emoduva som i total eclipse of the heart literal version? Jag vill see

Btw, asos.com, just saying

2011-09-01 @ 23:14:57
URL: http://Ohmahgad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0