Hang(over).

Nä, inte precis. Det blev hyfsat lugnt igår.
Vi besökte både Vampirelounge och Bröderna Olsson.
Det blev en garlic shot på det sistnämnda stället!
Var massa godare än det låter. Och jag kommer nog aldrig mer bli förkyld.

Däremot har jag blivit besatt. Igår fick jag för första gången uppleva ett så sinnessjukt awesome instrument - Hang.
Det betyder hand, och är en sorts trumma. Jag saknar ord för att beskriva det.
Och jag måste ha en.
Tydligen ska det vara omöjligt eftersom de som tillverkar dessa är två tomtar i Schweiz.
De är försöker producera två om dagen. Och väntelistan är flera år lång. Äckligt dyr är den självklart också.
Du kan inte beställa en, men du kan ansöka om en. Och om du har tur, blir du utvald....
Tycker de gör sig lite väl märkvärdiga...
Damn it! Jag måste ju bara ha en sån nu!!

Jag vill först varna känsliga tittare.
Detta kan svida lite i ögonen om man är känslig mot hippies, New age, Thomas Di leva och Hare Krishna trams.

http://youtu.be/03_ZzsHH2mA

Btw. Plattänger är underskattade. Min fick agera strykjärn idag.


Från gårdagen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0