Ett stycke klagomål

Skulle vilja påstå att folk inte är särskilt flitiga på att komentera...
Thats all I'm saying...


För övrigt börjar det planeras för den dära kräftskivan nu.
Hade varit fördelaktigt om vi får en släng av brittsommarväder då.
Annars kommer vår lägenhet lukta kräfta till nästa höst... och om man måste lukta på kräfta så länge kommer man inte va sugen på det till nästa år. Vilket hade varit tråkigt. För jag gillar kräftor.

Försökte handla lite mer idag, fast denna gången satsade jag på kläder.
Gick sådär.
Trodde de hade REArea på hm, tog mig till en butik bara för att märka att det var på den förbaskade webbutiken de har rea. Så jag åkte hem igen och försökte klicka hem lite kläder. Detta var vid ca 13.00 idag och jag har ännu inte lyckats.
Idag är tydligen shoppingguden emot mig. Damn her.

Lyckades storhandla mat iaf. Tjo-facking-ho. Tröstätande har inte på länga vägar samma effekt som skoshopping eller något sånt.

Skit också.
Helt plötsligt är jag inne på både brandos och Nelly. Jag vill nog inte veta hur detta slutar...
Så går det när man är ensam hemma. Jag skyller på Anse.


Skulle ljuga om jag sa att jag inte var frestad

Kommentarer
Postat av: säännddiiee

Scchhnyygggaaa skoisar:D skriv skriv skriv Löve to read your blogg huney!

2011-08-31 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0