Kvalitetstid

Eftersom jag jobbar som en jubelidiot denna helgen och har ca 4 timmars fritid och i stort sett alla flytt staden så har jag bestämmt mig för att ha lite kvalitetstid med mig själv.

Med bara 4 timmar måste jag ju försöka få ut så mycket som möjligt av det!
Jag började med att svänga in om hemköp och plockade på mig allt gott jag såg.
Äta bör man - annars dör man.
Sen gled jag i mina jag-är-hemma-själv-och-ingen-ser-mig-så-jag-bryr-mig-inte-mjukis, slog på tv och drog fram datorn.
Kontentan av det hela blir helt enkelt 4 timmars fantastiskt givande och härliga Diablo, massa tröstätande och tv i bakgrunden.

Jag och Assassin kickar allas ass....



...jag är stolt nörd och jag skyltar gärna med det.

Kommentarer
Postat av: Dejv

Diablo 3 kommer i höst. Faktiskt. nerdgasm

2011-08-14 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0