Najs eller Bajs.

Igår somnade jag med blött hår. Idag fick jag ta konsekvenserna. And I did it like the awesome woman I am. Jag lät bli min älskade plattång.

Det blev ett stort, rött, rufs idag. Befriande. Och absolut inte sista gången.

 

Sådär mina vänner och ovänner, jag vet ni väntat och längtat men nu slipper ni det! För NU har det äntligen blivit dags för....


Carros personliga inne/utelista - Najs eller bajs!


Najs:

Sovmorgon med Zemlan.

Matte och Marias blåbärsmarmelad med deras hembakade bröd.

Karuseller.

Marockansk sittpuff i skinn. GIVE IT TO ME, DAMN IT!!

Ansiktsmassage.

Experimentera med håret –do it.

Nördiga datorspel.

200g choklad.

Gå en dag med morgonrufs. Offentligt

 

Bajs:

Kattspya.

Pimpkäppar med dödskalleknopp.

Skånetrafikens sena bussar och tåg.

Somna själv.

Svenskt ”sommar”väder.

Inte orka laga mat.

Barnvagnar m.m som utgör hinderbana i trappen

Annie. Eftersom Malmöfestivalen inte ännu finns med här, gick sistaplatsen till henne.

 

Bubblare: Malmöfestivalen


Med reservation för framtida ändringar då dessa listor förändras dagligen, beroende på bland annat dagsform, PMS och abstinens av alla dess former.

 


Kommentarer
Postat av: Sänndieeyy

GUAPA!! You look damn gorguos!!! Puss

2011-08-15 @ 21:19:17
Postat av: Anuschka

Ja, den där Annie. Sämre än en kattspyad dödskallepimpkäpp på en av skånetrafikens bussar!

2011-08-16 @ 06:25:38
Postat av: C-line

indeed, she is.Right on.

2011-08-16 @ 09:19:49
URL: http://carulajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0