Nedcabbad pontiac

Hade lyxen att få umgås med nästan alla i tjejeliten idag! Dock var ju inte Annie och Dajven med. Det blir inte riktigt lika mycket skvaller, nagellack och kuddkrig då tyvärr...
Istället blev det shopping (klänning, mörkgrå mönstrade jeans, en snuskigt snygg blå skinnkjol), stranden, glass och framför allt: Nedcabbad Pontiac gto -69
Försökte dölja min upphetsning när Sandy tryckte till gaspedalen, men jag pep som en liten flicka och fick brotta ner mig själv i baksätet för att lugna ner mig.
När jag väl hade fått mig själv under någon sånär kontroll så gled vi ner till havet. Dock var det massa hästar (till Fridas förtjusning! Hon går igång på en riktigt fin paddock ska ni veta...) i vägen vid Ribban så det blev Sibbarp istället.
När vi kom fram var vi hungriga som vargar, man blir nämligen extremt hungrig av att åka pontiac och vara ashäftig, så vi tryckte i oss vars en välförtjänt subwaymacka of the day - BMT. Kickässgott.
Jag och två tappra själar tog oss sedan ner i vattnet och ut till en flotte. Vi kämpade oss dit genom tång, maneter och hajar. Efter det var vi helt slut, vilket ni säkert förstår, och därför var vi tvungna att äta glass på glassfabriken. Även detta kickässgott och resulterade i ett lätt illamående...
Jag tröstade mig själv genom att hämta ett paket på posten när jag kom hem...







Vi får inte glömma Lisa som var extra cool idag i den lilla blå faran. Den syns här på bilden... speglad i Pontiacens glansigt röda lack...
Tack för en fantastisk sommardag!

Kommentarer
Postat av: Mari Majsansson

hahaha va fan! Tog du bild på det? :-D Hihihiii...

2011-08-05 @ 19:07:40
Postat av: C-line

haha klart! lyckades fånga ett av de bästa ögonblicken, vampyr på stranden i limegrönt täcke! :P

2011-08-06 @ 06:43:06
Postat av: S-andy

Heej!



Vad kul inlägg curre! Skriv skriv skriv!!!och VISA skorna för bövelen!



Tack för en fabulus day<3

Puss

2011-08-06 @ 14:56:52
URL: http://lifeinaday.blogg.se/
Postat av: C-line

men sandysnäckan, kolla de första inläggen, där har jag lagt upp skorna för bövlen!! :P

2011-08-06 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0