Pa-pa-pa-razzi

Rotade fram min gamla kamera jag fick för massa år sedan.
Den påminner lite om en tegelsten och är ungefär lika svår att förstå sig på.

Nu undrar jag följande: Fungerar den fortfarande?
Och om nu så är fallet, är det dyrare att laga den än att köpa en ny?
Pro-ba-bly!
Med en äkta hippie-kamerarem från tidigt 70-tal gick jag bananas!
Dvs: Jag låg i soffan och fotade det jag kom åt att fota.
Resultatet får vi väl se om en sisådär tio år när jag får tummarna loss, går till en butik och framkalla filmen!
Maj gadd....

Förutom detta kamerafynd har dagen bestått av låååång frukost, dokumentärer i massor, långpromenader och ett och annat espressohouse.
Good day indeed.
Som vaniljvisp (bättre än grädde) på moset kommer jag snart få bönbesök.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Kameran är ju skitsnygg...o inte såååå gammal, väl? Känns hemvant, på nåt vis :D Mamsen



PS! Fotografen e oxå skitsnygg, o i samma ålder ungefär?

2011-12-29 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0