Sucks

Borde verkligen bara få ligga hemma sjuk och tycka synd om mig själv idag.
Har fått en facking vagel i ögat! Stor som en jävla tennisboll.

Mindre charmigt.

Och inget smink får man ha då heller egentligen. Fack det säger jag!
Jag behöver ju inte se värre ut än jag redan gör!?

Det är förresten med livet som insatts som man går till jobbet numera.
För ett par dagar sedan fick vi finbesök av en tvättäkta gangster. Jodåsåatteh
Både väst och pickadoll i byxlinningen!

Nästa gång han ärar oss med ett besök ska jag och min vagel stirra honom ut ur butiken!

 

Lajf gås ån, trots the vagel. Och medan Anse drömmer att jag blir bortförd av aliens, drömmer jag att han hookar min syrra och har ihjäl mig med en sabel.

 

Lajf sucks lite ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0