Update

Sjukt dåligt av mig att inte updatera över jul och födelsedag.
Ibland är jag inte mer än människa jag heller helt enkelt.

Jul och födelsedag har varit hur mysigt och fantastisk som helst.
Tydligen har jag varit skitsnäll i år, för jag kan inte vara mer än supernöjd med allt fint jag fått!
Har fått någon form av leopardfläckigt återfall, så alla presentkort går åt till saker med fläckar på.
Tack Dajv för de sviiinfina leopard-handskarna, tack mamma och Christer för alla fina strumpor och underkläder, täckta av leopardfläckar och tack syrran för den asheta plånboken!

Fick även presentkort på India av min älskade Mumselmo, så nu ska det töjas hål! Öronhål, that is.
Killen i affären tutade i mig att man kan börja med 3mm (2mm snurr var slut såklart) så nu ska jag ta en för jäkla varm dusch, sen ska jag sätta mig och trycka gadd dämn it!

Sen ska det provas nyårsblåsa, med tillhörande "huvudbonad".

OCH!!!
Den hära söta lilla varelsen blir vår nästa helg!!




Jag, Mumselmo och Sab roadtrippade genom hela vårt skåneland för att få hälsa på det lilla djuret.
Nu saknas bara ett namn...
Så om ni har ett sjukligt bra namn har ni min välsignelse att yttra er.
Kraven är att det ska finnas ett S med, gärna lite mer nytänk än "Tussan", "Missan" och "Sassi"

Det bör tilläggas att denna lilla katt är en flicka.

Kommentarer
Postat av: mamsen

SSSSigrid...för nu ska det väl "pottränas" på låda! (vem minns inte Beppe Wolgers godnattstund :D)

2011-12-30 @ 20:45:16
Postat av: matsson

Sha´Nay Nay är väl inte så dumt kanske :)



http://youtu.be/pCdmiZyyGjQ?t=23s



eller något av de i videon är också toppen!

2011-12-30 @ 21:25:18
Postat av: Mia

SIGNE!! :-)

2011-12-31 @ 11:10:04
Postat av: Areskoug

HAHAHA sha nay nay såklart!

2012-01-14 @ 22:04:07
Postat av: Carro

sjuuukt sugen på Sha nay nay, på fullaste allvar. Hon är lite whitetrash. Men så är hon ju också från Osby

2012-01-14 @ 22:09:23
URL: http://carulajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0