En ledig dag spenderad korrekt

Dagen började starkt med lite sedvanlig shopping.
Jag gjorde ett superklipp, en klänning för ynka 50:- som ord kostade 500:-
DET kallar jag BRA shopping!



Sen blev det korvhuset.
M a j   g a d d vad med god korv de har!!
Aldrig mer falukorv!

Bredvid korvhuset låg ett crêpescafe.
Lagom efterrätt - en gigantisk crêpes tänkte vi.
FEL hade vi.
Det var sinnessjukt för mycket efterrätt tyckte jag iaf!

Bort en sväng till replokalen. Anse har lyckats med det omöjliga: få mig att börja spela med någon.
Ska väl vara han till det.
Grattis.

På vägen hem hittade vi en chokladkaka hemma hos Norman-Mattson.
Den kommer sitta perfekt till filmen ikväll.

Så för att summera dagen: Jag är jäklarns nöjd och belåten och kommer även vara den som måste kompensera genom att springa milen ca tre gånger i morgon.
Cant wait...




Kommentarer
Postat av: mamsen

Antar att fotona skulle visa hur fantastiskt gott det måste ha varit, det ni åt......nej, det lyckades INTE! Påminner mer om EFTER..men visst, man blir lite nyfiken på korvhuset :D

2011-11-21 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0