Nu har ni er chans.

Vill ni göra er röst hörd är detta er chans.
Upcoming maskerad... jag vill gå all-in som alltid.
Kan inte vara näst bäst ni vet.
Väljer mellan tre karaktärer.
Det lutar åt en speciell.
Men lägg er röst på det ni känner is the shit för böfelen!

Alternativ 1





Alternativ 2





Alternativ 3



Tycker ni det är pinsamt att kommentera här (vilket jag antar är anledningen till att folk inte kommenterar, kan ju omöjligt finnas någon annan anledning har jag kommit fram till (helt på egen hand)) så kan ni ju maila mig istället!
Man kan också ringa eller sms-rösta.
Samtals- och smskostnad kan variera beroende på er operatör

Tack och godnatt

Kommentarer
Postat av: Schnäck

Jag tycker nr 3 eller nr 1 ! going to be awsome either way, Puss

2011-11-13 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0