Frulle

För första gången på evigheter gjorde jag mig en blåbärssmoothie till frulle.
Smoothies är helt klart underskattat.
Lite disk, enkelt, snabbtsomfan, hyffsat nyttigt...
Har till och med linfrön i!
Det har jag inte ätit sen jag var typ fem år, då mamma tvångsmatade mig med både linfrön och katrinplommon.
Som för övrigt är väldens vidrigaste sak!
Jaja... jag intalar mig själv att hon gjorde det för en god sak.
Mammor vet ju bäst, som det heter...?



Har haft alldeles för mycket fritid för mitt eget bästa denna vecka, så därför kan det bli lite fler inlägg än vad som är accepterat... Lär er leva med det en stund.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja, mamma vet bäst...så e de med en "trög" unge ;)

2011-10-29 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0