Hårrible människa

Nej! Jag är ingen normalt fungerande människa när det kommer till hår.

Efter min senaste toning av håret anser jag att det blev liiiite för mörkt.
nu ska jag prova en avfärgning, eller rättaresagt: en hårfärgsborttagning.
Sliter tydligen inte på håret på samma sätt som avfärgning eftersom den är utan blekningsmedel och ammoniak.
Den "krymper" färgmolekylerna så man kan skölja ur färgen ur håret.
Låter mest som hokus pokus och om det fungerar återstår att se.
Före-efter-bilder kommer.

Min ide är väl att få bort lite av alla de lager färg mitt hår har fått under de senaste åren och sedan låta bli hårfärg och hålla mig till toningar.

Ska iväg till frisören vid ett och få av det värst slitna...
sen får vi se om jag ger mig på håret idag eller i morgon.

Detta jävla hår...
Hatkärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0