i brist på ajfån.

Nu är den på återhämtning.
Den stackars fånen har ju varit sprucken sen midsommardagen.
Iphone + betonggolv = världens sämsta kombination när man är fummligt bakis.
Tack vare Sandys fantastiska kontakter blir den som ny på ett litet billigt kick!
SNÄCKAN (och billigt) är bäst.
Så nu har jag en sån där oldschool Sony Ericsson. Svincoolt.

OCH
jag har lyckats reklamera adaptern till min dator. Johodå.
Jag kämpade och gav inte upp fastän jag hamnade i ett helvete av hänvisande!
Tre är ett möglande skit!
Precis som Ännie alltid sagt... Borde lyssnat bättre.
Så summan av detta är att jag får en ny adapter och kan lämna tillbaka den nya jag köpte!

Pengarna jag får tillbaka går oavkortat ner i en av mina hemmagjorda sparbössor
  • Minstoraresa
  • Mammasfantastiskafödelsedagspresent
  • Framtidabläck

Nu ska jag alltså jobba ässet av mig och fylla dessa! Woho!!
Sponsorer uppskattas

Och för att sponsorer ska känna sig manade att sponsra rotade jag fram några favvobilder.
Håll tillgogo






Vi hade en smärre kryck-incident på hotellet. Ingen kom till större skada.

Kommentarer
Postat av: Kryckis

HAHA! KRYCKAN! Bästa bilden.

2011-10-31 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0