Ljusa upp hösten

Man njuter av hösten i ungefär en vecka.
Sen är det inte kul längre.

Färgerna på träden är väl i stort sett det enda som får en att tycka om hösten, men så fort det börjar blåsa (vilket fanimej är helt oundvikligt i Malmö, särskilt på hösten!) så försvinner löven och med dem även färgerna.
Grått, grått, grått.
DÄRFÖR har jag börjat planera för massa uppiggande fester.
När jag tänker på det så är det faktiskt under det mörka vinterhalvåret som de mest färgglada festerna äger rum!

Eftersom jag har en sån fantastisk kaftan borde man ju ha typ marockansk afton!
Alla får komma med någon maträtt inspirerad från något exotiskt land (för att inte begränsa sig) och klä sig i någon gardin eller liknande tygstycke (för att även här inte begränsa sig) sen röker vi vattenpipa hela natten!
Wo-to the-ho!

Har en inofficiell förslagsburk här hemma så de som känner sig manade och kreativa: BRING IT!

Nu ska jag snart wörkeliwörkathegym med Lilla Blond!
Det är precis att träningsvärken från fredagen mördarpass lagt sig...











Kommentarer
Postat av: Omlesna

Får jag oxo vara med och planera fest i mitt o ditt him?

Jag vill ha cocktail partaj!!

...och hårdrocksfest, rockabilly fest, hillbilly fest, knytkalas, hippie fest, whisky fest, pyjamas party, 90-tals Disco, Grisfest, studentfest, kick off, after work, tio kamp, alfapet fest?, tysta leken och ölhävar fest! Och sisst med inte minst, hårdrocksfest.

2011-10-26 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0