Nu jäklar

Ja! Nu jäklar säger jag bara!
Var med lilla blond och reka läget på Kockums idag.
Svin bra is the wörd.
Så nu är det Blondie&redhead VS Schnäck&räka.
Vi kommer kicka deras äss. Det vet vi alla redan. Men vi låtsas som inget för spänningens skull såklart.
Så Beach 2015 here we go säger jag bara!
Nu ska vi bli heta bönor. Inte sant lilla blond?

Hann även med en fika på stan med alla musslorna.
Fint är det!

Och så vill jag tillägna Schnäck en bild på gardinerna och skrivbordet jag tjatat om.
Fast det är ju bättre live...


Kommentarer
Postat av: anonymast

Bring it on. Fast lagen är inte klara ännu. En viss kvinna är mitt uppe i flytten och har inte bestämt sig för om det blir någon träning eller inte... Övertala henne att vi kör på´t! Att hon måste träna på mitt gym för det är bäst!



Jag vill ha en hund.

2011-10-13 @ 13:52:26
Postat av: Carulajnen

Oj då känns som om segern är vår då helt enkelt...

Äh säg åt kvinnan att ta sig i kragen!

Motivera med pris till vinnarna och femkamp av något slag sedan för att utse vem det blir.

Priset måste diskuteras.

Sluta tjata hund och skaffa ett marsvin istället. Jag har ju ingen hund till dig.

Brukar finnas hundar utanför Ica. Låna där?

2011-10-13 @ 14:22:26
Postat av: Schnäck

Schnäck is in da house!!!!



Åh att ni aldrig lär er? Jag förlorar aldrig! och hur skulle jag kunna det med min ultimata partner in crime?!? Men härligt att självförtroendet e på topp jag har en annan väl utarbetat strategi;-)



MEN i vilket fall som så kommer vi fan bli 4 heta musslor on tha beach!



Curre!! Sjukt imponerad, som hämtat ur en scen från en bok eller film a´la 1800-tal (eller tidigare, har inte koll på det där med tidsåldrar) OK enugh said! Sjukt NICE!



Ps. Frida! hunden ska heta Frank. Ds.

2011-10-13 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0