Ny favorit

Det är inte lönt att smyga med det.
Jag erkänner det utan problem.
Varenda lediga minut har idag gått åt till att smygläsa Malin Wollin aka Fotbollsfruns bloggar.
Fasen vad bra bloggläsning kan förhöja ens dag! Även fast det bara är just bloggar.
Hon är skitcool helt enkelt.

Vidare har jag haft en riktigt bra helg!
Den började redan i torsdags med lite spelning på Babel, aldrig fel.
Basisten i Kept ramlade ca tio gånger men det gjorde bara allt ännu lite bättre.
Han fick ändå i hemläxa av oss åskådare att öva på balansen lite, just för att inte bryta fot/ben/rygg och kunna fortsätta spela bra musik.

Fredagen bestod av tapas, vin och öl på ölkaffet!
Mer behöver man inte säga.

Under lördagen blev det hemmafest (till min plånboks förtjusning) x2.
Och snittar! Tack Frank och KeptBasist!
Jag lyckades hålla mig vaken lagom länge till och med.

Söndagen däckade jag tråkigt/skönt nog innan 22.
Detta för att väga upp allt roligt jag haft under helgen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0