Sucks to wait

Jaha... väntar med spänning på min adapter till min dator som skulle kommit med posten för typ 100 år sedan...!
Jag är sämst på att vänta.
Och eftersom min dator är helt död nu igen påverkar det min blogg... världen går alltså under.

Fick en massa saker av min kära mamma igår. Hon rensade sin garberod.
Det var garderoben från helvetet.
Om jag tyckte att jag gjorde udda fynd i min garderob, var det INGET i jämförelse med deras.
Jag fick bland annat med mig en marockans kaftan, en "bar butler", två lampfötter och en banjo.

Jag är helnöjd.

Så fort min förbannade adapter kommer ska ni få se lite bilder.
Anse fick också en kaftan. En i mintgrön fleece. Han vägrar ta av sig den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0