Bling och delad vårdnad.

Införskaffat mig en väska.
Värsta bling-bling väskan.
Bling-bling-hårdrock-style.

Jag har aldrig guldsmycken...
Men för denna väskans skull kan jag tänka mig göra ett undantag ibland.

Det är nog det dyraste jag någonsin köpt om jag ska va ärlig, men suggardaddy erbjöd sig att betala halva.
Hade nog inte köpt den annars.
Så hade jag något val då när han så snällt erbjöd sig?
SVAR NEJ.

Det jag kom att tänka på sen är ju att han äger halva...
Så vi får väl slåss om den på helgerna.
Eller köra varannan helg.
Han får den de helger vi stannar hemma.
Punkt.



BTW min dator fungerar igen!!! Bäck ånn träck!


Kommentarer
Postat av: Frääääddyyy

Jag kan ju ta hans plats när det gäller att låna den varannan helg.. ;)

2011-09-30 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0