Mög.

Det är ett bra ord det där. Mög.
Skånskt och brau. Går att använda till det mesta faktiskt.
Som txe: Jävla facking mög-dator!
Tror det är adaptern som felar.
Och det blir ju inte så jäklans mycket skrivandes här om jag inte har en fungerande dator, eller hur?
Jag menar, jag har ju massor av überfeta bilder där som måste räddas för att världen ska kunna beskåda dem!

Så... alla ni som har någon form av intresse för mitt framtida extravaganta skrivande får gärna bidra på valfritt sätt. Helst plockar ni ut hårddisken från min gamla dator och sätter in den i en splajsans ny dator.
Tackar på förhand.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Eller iaf städ-delen. För tillfället enda delen som går att åtgärda lagom snabbt och smärtfritt.


Och här skulle jag kunnat slänga
in en av alla mina spektakulära
bilder som jag har på min dator
men eftersom den har PMS och
är som den är så får det va.
Ni får väl fantisera ihop nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0