Pro-ho-duktiv!

Idag har jag fått en jäkla massa skrot gjort.
Jag inledde dagen ganska strongt med att beställa massa kläder. Ett av de absolut bästa sätten att starta sin dag skulle jag faktiskt vilja påstå. Yeasch, indeed.
Och när man beställt massa kläder måste man ju rensa ut det gamla, så det var ju glasklartochsuperlogiskt när jag började rensa ut min garderob.
Det tråkiga med mina garderober är att de innehåller så jävla massa annat skit än just det garderober SKA innehålla - SNYGGA KLÄDER. Jag har alltså en kass garderob om jag fattat det rätt.

Garderobsfynd
Ugnformer
Läppglans
Skrivare
Klösbräda (som jag saknat den!!)
Sönderklippta kläder (misslyckade expriment, RIP)
Gigantiska dammråttor
Peruker
Salladsskål
Enormjävlaspindel (i plast dock, men ändå)
En död mal...


Efter denna enorma insats som satte sina spår satte jag igång med tvätten.
De få klädesplagg jag lyckades rädda ur skräckens garderoben behövdes desinficeras.
Och det behövdes alla annan smutstvätt också som vanligt...

Jag har även målat i sovrummet för jag spacklade där för ett par dagar sedan. Handy (AND!) woman - check!
Jodåsåatteh.
Nu tog jag dessutom precis ut min blåbärspaj ur ugnen, där min flygande jacob tidigare stod.
Den som vågar säga att jag inte är bästaste i världen kommer få x antal ninjaslag utdelade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0