Skiva med kräftor

Igår blev det kräftor... idag blir det kräftor...
Jag är inte lika exalterad som jag var i går.
Jag hade glömt hur slabbigt det var.
Och jag hade förträngt allt äckligt gojs som finns inuti dom.
Jag hade även glömt hur länge fingrarna stinker och hur svårt det är att få bort lukten.
Jajja. Det är bara idag också, med lite tur dröjer det ett år till nästa gång.
Blir uppdukat långbord! Vi har slitit vill jag lova.

Vi har även skaffat oss ett whiskey/cigarr-rum. Vem vill inte ha ett sådant menar jag?
Till detta rum (som vi tänkte spöka ut till exotiskt paradis) införskaffat en röd sittpuff!! Finally!
Som grädde på pulvermoset skaffade vi oss även en vattenpipa som vi testade innan - måste ju fungera till ikväll då jag kommer bosätta mig därinne med resten av gästerna.
och - OCH - vi fick en liten japansk kottepalm av kära mor och plastfar!

Ja... så där kommer vi sitta och filisofera om höstkvällarna nu.


Kommentarer
Postat av: Syrran

så fin puffen var!

2011-09-07 @ 19:45:10
URL: http://maddea.devote.se
Postat av: Cärålajn

ja, hysteriskt dyr, men snygg som tusan :)

2011-09-07 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0