Wörd-facking-feud

Jag hatar det jävla spelet. Djävulens påfund detdäramöget.
Jag förlorar hela jävla tiden mot Anse.
Sen har han spelat betapet i typ 150 miljoner år. Inte nördigt alls...
Men då är det ju klart att jag måste förlora. Jag har ju spelat i typ fem dagar.
%¤#@-skit
Dålig förlorare? Jag?? BAH!

Införskaffade mig ett par skor idag.
Tog med mig ett par gamla skor från garderoben och bytade dom mot ett par schnygga höstpjux ist.
Butiken fick ett par sketna sommarskor som de absolut inte har någon användning för - och jag fick ett par höstdojjor jag har jättemycket användning för.
Win-win-situation!



Kommentarer
Postat av: Frääääddyyy

Snyyygga!!!!

2011-09-30 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0