Äta bättre = banta?


Jag vill bara bli lite nyttigare.
Det gör väl inget om man kanske förlorar lite flubber, men det är väl inte så att jag planerar ett viktras på 10-15 kg.
Så hur i helvete gör man?
Ska man skita i de där ölen och vinet? Då kan man kanske också hoppa över de där ciggen man tar?
Kanske inte nalla på chokladen varje kväll heller.
Mycket att offra känns det som.
(JAG VILL INTE!)
Men jag kan nog fixa det. Kanske inte månaden ut, men iaf till Göteborgsvarvet.
Så i morgon ska jag handla. Shoppinglistan har aldrig sett nyttigare ut.
Och jag ska försöka göra såna nyttigare bars som Schnäck gör ibland.

Crap. Vad har jag gett mig in på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa gör dom! Du kommer älska dom och ballad av dom istället för choklad. Ersätter Dock inte öl och vin,det är alltid en tuffie! Puss

2012-04-26 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0