Påsk

Det är påsk och jag är jätteledig.
Lite jobbigt ledig.
Jag är så ledig att jag måste göra saker jag skjutit på.
Därimellan färgar jag ögonbryn, fixar med håret och garderoben.

Jag och Anse köpte enormt mycket godis i förrigår.
Det var ju skärtorsdag och då måste små påskkärringar ha proviant!
Så där satte sig Anse och började dela upp godiset i små påsar, rättvist ska det vara.
Sen väntade vi. Och väntade. Och väntade.
Påskpåsarna står kvar på bordet. Det kom inga jäkla påskkärringar.
Funderar på att sätta mig i fönstret och kasta godispåse på första bästa unge som går förbi.





Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha, vad ni är omtänksamma :)

2012-04-07 @ 11:08:47
URL: http://Maddea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0