Söndag

Den dag man borde ligga halvt medvetslös och göra just ingenting.
Men eftersom Göteborgsvarvet närmar sig alldeles för snabbt så var det ut i spåret - sådär mysigt lagom bakis o allt.
Jag är inte skapt för att springa, och definitivt inte bakis.
Kan ha varit det jobbigaste jag gjort ever.

Hela helgen har för övrigt varit en enda stor succe, och allra minst gårdagen (annars hade jag kanske inte varit såhär förbannat slö idag).
80talsfest då alla gick all in - imponerande!
Värdparet Mattson och Norman kvalade lätt in på bäst klädda par jag någonsin sett!
Jag önskar så att jag hade lite bra bilder från igår, men det enda jag har är ett klipp på en stylophonespelandes mattson, till "the final countdown".
Är detta rätt forum för ett sådant klipp kanske?

Nu till det bästa på heeeeela festen.... JAG VANN BÄST UTKLÄDNAD! BÄM!!!
...ja anse vann han också. Som alltid. Bästa manliga och bästa kvinnliga var kategorierna.

Angus Young och Freddie Mercury.

Dock har Freddan förlagt sin damsugare någonstans på denna bilden.

Och tack Raggzockan och Maulin för en underbar helg.
Till nästa gång ska jag rota fram ett par fina bilder på mina partypinglor från igår
så de också får glänsa lite här.
Jag vet de vill.

Kommentarer
Postat av: Norman

Å tack Carro! Det var snällt sagt :-) ni var givna vinnare, originellt bra uttänkt och fantastiskt utfört!

2012-04-24 @ 20:50:23
Postat av: Matsson

Härligt! Jag vill se filmen :)

2012-05-06 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0