24 litle hours

Snart ett dygn, väl spenderat, på sjukhuset denna helg. Två operationer på en vecka - hej klippkort!!
Min blindtarm började bitas och rivas och sa
Fakk you! Jag blir inte uppskattad här. I'm OUT!!!
Trodde blindtarmsoperationer var en piss i Nilen.
F E L  JAG HADE DÅ ELLER!?
Konstant jävla smärta. Inte kunna fakking pissa.
Och inte veta när man får komma hem.
Men det är väl bra, jag älskar ju att hänga här. Själv. Nä förlåt, delar rum men en gråtis, en snarkande grizzlybjörn och en konstant jämrande tjurskalle som vägrar säga till om smärtstillande när hon får ont.
Behöver jag säga att stämningen är på topp?
Jag dokumenterar hej vilt, för att fördriva tiden.
Blir ett snyggt kollage här senare ska ni veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0