Back on track

Home sweet home.
Nog för att jag gillar att bli bortskämd och få allt man ber om bara genom en knapptryckning, men hemma är fan bäst. Dessutom gör Anse ett hyffsat bra jobb här hemma. Nä förlåt. Han gör ett helt sinnessjukt bra jobb med att ta hand om mig. Men någon knapp har jag dessvärre inte fått än.
Funderar på att skaffa en sån där liten ringklocka (läs Bitch-klocka).
Lite status över det.

Och tack alla söta för att ni bryr er så mycket.
Stackars mamma har nog mått värre än jag gjort av all oro. Fick världens mysigaste morgonrock av henne. Den har jag bosatt mig i.
Fredrika, tack för omtanken och den helt otroliga goodie-bagen jag fick! Denna bag ska få ett helt eget inlägg senare. bra var den!
Anses söta mamma kom förbi igår med blommor.
Som sagt, alla har varit så snälla så jag vet inte vad.
Bortskämd är nog ordet jag söker.

Idag är det alla hjärtans dag. Dagen till ära tänkte jag ta en dusch och försöka komma ifrån död-gammal-tant-lukten lite.


Sådär. Då var det dags för sjukhus-collage.



Första målet mat på 36 h. Har aldrig ätit något godare i hela mitt liv.




Sjukhus-strumpor. Sexxxyyy.



I lördags fick jag party-dropp. Its the shiiit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0