Bojkott

Om ni någon gång skulle få för er att köpa piercing eller om ni töjer öronen och behöver töjstavar så ska ni INTE bege er till Triangeln.
Dit har jag traskat flertal gånger detta år, samt traskat därifrån rätt så förbaskad.
Förutom att de tar svinigt mycket betalt så har de aldrig de storlekar eller piercing man behöver!
Så nu bojkottar jag det stället, från och med nu och i evigheter.

Tack vare ett tips från Sab har jag nu ett fantastiskt bra ställe att beställa grejer från.
www.tribe.se

Sjukt snabb leverans, riktigt bra hemsida och massor att välja från.
OCH de är billiga!
Beställde i fredags och idag fick jag ett vadderat brev på posten.
Så Frank - i veckan beställer jag mer och jag vet du vill ha!


Detta blev mina första tunnlar.



Så nu ska jag beställa pluggar!
Wihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0