Dagdrömmar

Sitter och drömmer om en fet hamburgare.
Vilken som faktiskt. Skulle till och med nästan kunna klämma en McD burgare.
Skam.
Har traskat utanför dörren idag, heeeela vägen ner till Ica! Gick sakta med frammåt.
One step for man...
Tänkte att jag kanske skulle kunna ta en promenad till idag. Ner till BK kanske...

Färgbombade idag.
Det borde faktiskt vara allas rätt att ha en färgbomb.
Så förbaskat bra grejer.
Kostar runt 200:- hos frissan. Värt varenda krona.
Finns i massa olika nyanser.



Färgerna är lite missvisande på denna färgkartan, men det var det bästa jag hittade!
Boostar och ger snygga reflexer i naturligt hår, eller om du ofta färgar det och vill färga lite mindre ofta (som jag) så funkar den schviiiinbra mellan färgningarna.
Just nu vill jag ha så oranget hår som möjligt, så jag har nr 400, tangerine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0