Lila Semlan

Han har inte haft en lätt vecka, stackarn.


"Trött" räcker inte på långa vägar.
Han har både jobbat och varit min bitch nu den senaste veckan.
Som tack bestämde jag mig igår för att fixa med tvätten och lyckades få en tvätt lila.
Så nu får han knata omkring i lavendellila kalsonger istället.

Jag köpte i och för sig en burk Nutella till honom också som tack.
Det borde väga upp för lavendelkallingar tycker man.

MÅSTE btw tipsa om en film!
Finaste Schnäckan kom förbi igår och vi hade lite kvalitetshäng - love it.
Kanelbulle, soppa, vitlöksbröd och pannkakor med glass och nutella till en av de roligaste filmerna jag sett på länge.
Troll Hunter.
Jag kan omöjligt säga mer.

Och nu ska jag tvätta trötta Anses täcke eftersom Smila spydde ner det inatt.
Fniss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0