Sleeping my day away

Satte inte klockan i morse.
Vaknade 10. Sinnessjukt med tanke på att jag gick och la mig elva.
Hur jag kunde somna klockan elva när jag bara ett par timmar tidigare tog mig en ganska lång tupplur är långt ifrån logiskt.

Dessutom vill jag träna. När f a n ville jag träna sist!??
Men såklart suger det i träningstarmen när man inte kan träna.

Därav har jag fått fåligt samvete.
Min lunch idag bestod av en avokado, keso, två ägg, tre morötter och ett glas juice.
Skoj.
Men med tanke på att dessa tre dagarna ska bestå av soffhäng får jag väl anpassa maten lite.


Wi-fakking-hu.


Äh. Gnälla ska man inte göra. Jag gillar ju allt på tallriken men det är väl inga smaksensationer egentligen. Fast jag är på ett jäkligt gnälligt humör idag.

Kommentarer
Postat av: Von Norman och schlegoladus men mest norman

Ser jättegott ut!! :-D

2012-02-10 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0