The rock star

Idag gör jag inte många knop.
Jag och soffan är fortfarande bästisar.
Förstörde såklart min filosofi om mindre aktivitet = bättre käk genom att köpa ett kilo godis igår när jag och anse hyrde film.
Till mitt försvar höll jag mig i kragen och åt bara en liiiiten bråkdel av påsen. Som nu står och ropar på mig i skafferiet.
Damn.
Har någon REA på självdiciplin?

.

För att inte gå insane får denna dag gå i musikens tecken.
Lyssnar runt på youtube och spotify. Lyssnade på Lana Del Reys skiva - born to die eftersom jag fastnat lite för just den låten.
Tyvärr är hela skivan väldigt enformig.
Sitter även och försöker skriva ner den lilla julsången jag skrev för massa år sedan.
Kanske gör något så crazy som att skriva nått nytt!??

Sedan är det jag som följer med Anse till replokalen.

Rock star mode all day.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0