Trött, tröttare, Carro

Fakking sheit.

Jag har nog aldrig varit så trött. Matt. Kraftlös.
Borde lagat middag. Borde ha tränat idag. Men det blev banan med choklad i soffan.
Borde bäddat sängen, tvättat och diskat undan.
Men nu sitter jag, som sagt, i soffan. Och orkar knappt det.
Jag sitter ner och tänker vad skönt det hade varit att få sätta sig ner lite.

Gör oändligt många listor som aldrig tar slut.
Budgett, vad som ska göras, vad som ska handlas, vad som ska hända och vad som behöver kommas ihåg
Har för mig det var något jag hade att skriva om men jag har glömt bort det.
Jag tror bestämt det blir en lista på det om jag får sova på saken.

Nu tar jag mina gosedjur och kurar ner mig.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå..sötnosarna.. ja de e inte lätt.. du är driven carro, då blir det spinn i skallen ibland ;-)

2012-02-01 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0