VIRUS

Satte på datorn, det första som poppade upp var en datornscan av "Security Shield".
DAMN IT!
Detta ser ut som ett antivirusprogram som installerats i datorn och kör en viruskoll på din dator.
Den varnar för massa virus och ber dig köpa antivirusprogrammet.
Viruset/programmet anpassar sig till windows vilket gör att den ser ut att tillhöra din dator.
Otydligt hur allvarligt detta virus är och var man får det ifrån.
Det sjuka är att jag blir så hysteriskt faschinerad av dessa jävla virusprogram!
Så nu säkerhetskopierar jag i ren panik över alla mina bilder till Anses nya externa hårddisk.

Man borde fan köpa Mac.
De är väl okrossbara har jag hört?

Något mycket trevligare var att älskade lillasystern var och hälsade på igår.
Vi gick ner till v hamnen och tog en fika.
Denna gången gick det liiite snabbare och jag slapp förnedringen av att bli omkörd av halva slottsstadens pensionärsklubb.
På väg hem gick vi in i den fantastiska lilla butiken i korsningen.
MAJ  G A D D!!
Hittade den snyggaste leopardjackan ever. D&G.
Försöker komma på om jag har något av värde att sälja så jag kan köpa mig den. Kanske min själ?
Annars får jag väl samla 1400 burkar och panta... Eller komma på en bra app. Eller ett virus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0