Choklad med extra choklad

Ut i den bitande kylan - in på Espresso House.

En chokladkaka med extra choklad och choklad till, tack
.

Har sinnesjuk craving efter choklad idag.
Hade blivit chokladpannkakor med chokladsås och chokladglass ikväll om det inte var så att jag hade behövt ut och handla allt det där.
Häll no.

Anse höll på att reta ihjäl mig på vägen hem. Inte pga av chokladkakan (han är tusen gånger värre) utan han kommer på massa annat helt oväsäntligt skit att reta mig på tills jag tror jag är sinnessjuk!
Hur som, det var det värt.


Imorrn blire öl och bowling och öl med öl till det!
Jag kommer kicka allas ass. Och alla vet det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm Gott! :D

2012-01-27 @ 12:59:34
URL: http://maddea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0