Dagen i korthet

1. Kvinnogöra.
Tvätt. Ett nödvändigt måste. Och Anse har tagir tvätten de senaste gångerna så nu får jag väl ge mig och sköta kvinnogörat...

2. Ett oranget inferno.
Jobb. Ännu ett nödvändigt ont. Kattlagrottan även kallad. Kärt barn?
Nä, vad säger jag? Jag älskar ju stället! Oranget är ju faktiskt min favvo-färg!

3. Tetris.
Ikea, David, två bord, sex stolar och den minsta bilen vi kunde hitta.



4. Belöning?
Hemma, trött, helvetes långt ifrån kreativ. En astråkig tallrik makaroner och köpe-köttbullar... Förmodligen något så lyxigt som Ica Basic eller Eldrorado. Blev så exhalterad att jag glömde göra smilie-face med ketchupen.



Och Anse jobbar sent. Nämensåatteh... Glad lördag på dig Carro, för fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0