Frk Smila Morr

Jo då, morra kan hon, den lilla hårbollen.
Ja, Alice är inte så dålig på det hon heller.

Anse fick i uppdrag att hämta den lilla och föra samman de båda.
När jag kom hem var han ett nervvrak. Stackarn har inte kunnat slappna av en sekund med två extremt bestämda tjejer på gränsen till catfight.
Och sen kommer JAG hem. TRE extremt bestämda bitchar som fräser, spottar och morrar!
Han har förtjänat sin kampsport idag. Det får jag nog erkänna.

Jag vill bara att de ska börja leka.
Men sedan de sågs har de suttit och morrat sig hesa fyra meter från varandra.
Lek kattfan, lek gadd däm it!!
Tyck om varandra, NU!

Smila tycker inte om kattern.
Inte ens sig själv.
Hon har nämligen spenderat ganska bra med tid att morra och fräsa åt sin egen spegelbild också.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, vem har inte morrat åt sin egen spegelbild :D Men hon vänjer sig nog...man får helt enkelt lära sig leva med det!

2012-01-13 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0