Ledig fredag!

Woho!
Idag ska det fixas och grejas inför i morgon då världens bästaste finaste Anse fyller år!
hurrahurrahurra!
Och jag ska få slippa hålla hemlis. Finally.
Blev sjukt shoppingsugen igår på min lunchrast och om det då finns ett köpcentrum över gatan finns det ingen som kan klandra mig för att jag skuttade runt där för att fördiva tid.
Eftersom januari är så förbaskat knaper varenda jävla år blev det fyndbrillorna på.

Fyra ringar och en awesom necessär som inkluderade en riktigt bra mascara och en liten sminkborttagning.
Under 140 spänn för rubbet!
Väl spenderat.




Nu - möte!
Mrs Imoprtant on her way, ffs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till:Dkäääääärlek

2012-01-20 @ 12:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0