Suc-fakking-cess

Äh! Jag säger det igen, jag är så sinnesrubbat rea-galen!
Det är något som man går igång på, på ett hyffsat obehagligt sätt.
Precis som hårfärg. Maj Gadd.
Sen blir jag bara bättre och bättre på att rea-fynda ju mer jag övar.


Gårdagens (även delar av tidigare) fångst




Lila linne från Zara - 39:- (120)
Armbandet från Vero Moda - 20 :- (120)
Kavajen från Vero moda - 120:- (440)
Skor från H&M 149:- (299 (Anse köpte den ena skon och jag den andra, så det KAN faktiskt få kallas reafynd!))
Strumpbyxor Åhlens 69:- (ok, inget reafynd MEN... det är ok.)
Jeans, svarta & blå från Weekday 100:- per par (400)
Svart jeanskjol (Helvete vad jag letat ihjäl mig!) 75:- (299)

DET kallar jag att fynda som satan!

Sådär ja. Två inlägg i rad fyllda med onödigt dravvel om kläder och mög. Got to love it.
Det är dock fantastiskt för husfriden eftersom jag inte tjatar hål i huvudet på Anse. Gällande kläder vill säga.

Kommentarer
Postat av: Madde

shit va snyggt linne! Nåt sånt hade varit fint på min födelsedag ;) & coola skor :)like it.

2012-01-29 @ 16:37:21
URL: http://maddea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0