Taaaa mig till haaavet.... osv

Idag blev vi utbjudna på en udda söndagsmiddag av Herr o Fru Norman von Schlegels.

Det blev att dinera vid havet!
Fantastiskt bra väder bjöd de på.
Till detta fantastiska väder serverades en fantastisk förrätt, pepparchorizo med brie på saftigt bröd.
Detta toppades med med en nypa sand, för textur.
Varmrätten bestod av en helt otrolig tomatsoppa, hela vägen från Toscana, tillagad rakt under näsan på oss.
Sedan hann solen gå ned, så vi tog take-away på efterrätten.
Hemma hos oss drog vi på oss filtar och sörplade i oss hemmagjord varm choklad toppade med de godaste marshmallows.

What a day I say.




Carro! Caaarro! Ta en bild! Ta en bild på mig nu! Caaaaarroooooo!


Fan... på tal om beach 2012 så lovade jag att fixa gymkort idag. Onsdag. Onsdag it is. Jag lovar och svär.

Kommentarer
Postat av: Von Schlegels

Vilken härligt romantifierad bild av middagen du gav! :) men det var ju jättemysigt! Två tummar upp från Schlegel von Normans!

2012-01-31 @ 23:12:46
Postat av: Snorman

Hahaha en nypa sand för textur!! LMAO!

2012-01-31 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0