Att ha det bra

Hysteriskt underbart med semester.
Dyrt som satan är det bara.
Vi har bland annat "slösat" pengar på ett våffeljärn.
Har man semester ska man ha en våffel-frukost.

Dessutom har vi haft bra väder och kunnat slappa på stranden en hel del.
Lyx.

På Stenshuvud till exempel, hittade jag denna hunken.



O-M-FAKKING-G

Och där låg jag och kämpade med att inte slänga mig över honom och antasta honom.



Aningen ansträngd...


I morgon kör jag och Hunken till Roskilde.
Sen kommer Frank med bihang.
Det kommer bli det bästa på hela året.
Och som vanligt kommer jag inte kunna sova inatt - precis som alla andra barn före julafton eller födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Omlesna

O jävlar vilken hunk!! Vem f a n är han!?!

Svar: det har inte du med att göra. Han är min.
Carro

2012-07-23 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0